sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Lipasto

Sain ystävältäni kaksi vanhaa lipastoa, jotkaa oli hänen edesmenneen isoäidin jäämistöä. Retro keltainen hauska kaksikko ihastutti minua heti ja kuultuani, että ystäväni aikoo viedä ne kierrätykseen tai vastaavaan ilmoitin, että minä voisin ottaa ne. Kämpässäni on niukasti säilytys tilaa ja olen säilyttänyt alusvaatteitani pienessä kamalassa ajan ja muuttojen kuluttamassa lipastossa, josta olen jo jonkin aikaa halunnut eroon. Ahistaa kun opiskelija vuosina tuli ostettua persoonattomia ikean kalusteita. Nyt koitan hankkiutua ainakin osasta eroon. 

Olen asustellut Helsingissä jo kohta vuoden ja nyt alkaa pikku hiljaa tuntua, että ehkä selviänkin hengissä täällä ja Helsinki alkaa tuntua kodilta. Ennen viime torstaita en ollut koskaan aikaisemmin ajanut Helsingissä. nyt vuokrasin pakun Pakuovelle.comista. Juttu oli yksin kertainen. Paku haettiin Olympiastadionilta, sillä ajoin ystäväni luo 8minuutin ajomatkan päähän (tai ainakin reittioppaan mukaan 8min) ja sillä taka töölöön. Alunperin ajattelin vuokrata kaksi nokkakärryä jolla olisimme kävelyttäneet lipastot luokseni. Suunnitelmaa ei kylläkään toteutettu ja se melkeen harmittaa, sillä olisi me olleet Helsingin kaduilla varsinaisen hauska näky auringossa loistavien lipastojen kanssa ;)

Selvisin jopa hengissä paku ajelusta ja tein kaksi peruutus parkkeerausta. Hyvä minä! Ystäväni laittoi myös vanhan ajan puisen vuodesohvan pois ja armeliaasti minä ryntäsin sen adoptoimaan. 

Nyt olen asustellut 4 päivää ahtaaksi käyneessä kämpässäni ja en ole saanut muuta järjestystä kuin tämän 
 Keltaiset lipastot antavat kivasti auroinkoista piristystä. Sohva on niin sanotusti hautautunut kaiken sälpän alle, ettei siitä ole ottaa vielä yhtä ihastuttavaa kuvaa. Mutta eiköhän sekin pääse vielä lähiaikoina oikeuksiinsa. 

Tässä vielä toinen fiilistely kuva, virkattujen kukkien kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti