torstai 15. joulukuuta 2011

Kiirettä pitää!

Koulussa on ollut suhteellisen kova hoppu. Olen saanut tosiaan ne harjoitus kudonnat valmiiksi ja solmituksi. Tällä viikolla olen saanut uuden kuteen luotua ja asetettua sen puille. Tänään tavoitteena on saada "konehuone" valmiiksi, ehkä huomenna pääsen kutomaan?

Huomenna/tänään pitäisi saada vielä valmiiksi paidat jotka lupasin ystävälline. Olen hieman  vaiheessa, kuvio on onneksi suunniteltu, mutta muuten homma on aika kesken. Tarkoitttaa lisää pitkän pitkiä koulupäiviä!

Tällä viikolla olen ollut joka päivä kahdeksasta viiteen koulussa. Aika rankkaa. Maanantaina ja tiistaina luin vielä kokeisiin, materiaaliopin ja kudonnan ja sidosopin kokeeseen. Kokeet menivät mielestäni suhteellisen hyvin, mutta totuuden saan kuulla ensiviikolla.

Tietokone meni rikki viime viikolla. Muuton yhteydessä jouduin nappaamaan isältä vanhan mokkulan. Muutaman päivän tietokone toimi äärimmäisen hyvin mokkulan kanssa, mutta sit tapahtui jotain. Olisikohan ollut viimeviikon torstai tai perjantai kone meni aivan totaallisen sökeröksi!

Sitten meikätyttö soitti isälle ja kertoi probleemosta. Nyt meikäläinen on ilman kompuutteria... Oma nimiläppäri on Japanin mailla ja oma rakas pöytäkoneeni on sökerönä...
Siksi ja jumalattoman kiireen vuoksi en ole tälläviikolla sen kummemmin päivittänyt blogia. Joten istun nyt Kuvis tunnilla (käsittelemme illustraattoria) ja kirjoitan pikaista päivitystä tänne.

Mutta ettei opettaja käräyttäisi minua laittomasta blogin päivittämisestä niin lopettelen tämän päivityksen jännittyinein fiiliksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti